۳.۲.۸۶

تحریم اقتصادی شدیم

جنابان پشمینه در آخرین مطلب خود برای انهدام اتحاد بین مسلمین با حفظ انهدام (تر) اقتصادی پیشنهاد تحریم اقتصادی صوفیه را نموده اند .
ما خوشحال شدیم که در حکومت اسلامی عدل علی که الآن ما افتخار زیستن در آن را داریم رافت اسلامی و ورزش مهر که قبلا شامل حالمان شده بود و از حق جان محروم گردیده بودیم بیشتر شامل حالمان گردید و از حق نان هم بحمدالله قرار است محروم شویم . قبلا صحبت شده بود که دراویش کافر نباید در حکومت اسلامی نانخور دولت باشند الآن هم که پیشنهاد می شود خودشان هم نان در نیاورند .
اگر این اجرا شود خیلی خوب میشود چون اینطوری همه دراویش از گشنگی میمیرند و اتحاد بین مسلمین کاملا برقرار میگردد .
ضمنا میتوان این موضوع را به عنوان سمبل رافت اسلام شیعی و وزیدن مهر در آن به جهانیان معرفی کرد تا اولا برادران اهل سنت و بعد برادران نصاری و بعد سایرین همگی با میل و رقبت و از ترس گرسنگی شیعه شوند ( چون الآن همه شیعه ها سیر میباشند ) و اتحاد بین همه مردم دنیا برقرار گردد و جنگ و دعواها از بین برود ( چنانکه بین شیعه هیچ دعوایی نیست ).
خوبی دیگر آن که فوق العاده است این است که وقتی امام زمان دیدند ما چقدر نسبت به خودمان مهربان میباشیم زودتر ظهور میکنند البته ما صوفیه معتقدیم ایشان عقل کل هستند و کار بیخودی نخواهند کرد .

با دیدن این موضوع ما یاد یک کسی افتادیم که در بیرون از خانه حریف مردم نمیشد به خانه میآمد با اهل خانه دست به یقه میگردید .
عرض مینماییم شما اگر مرد میباشید محصولات آمریکایی و اروپایی و ژاپنی و چینی را تحریم بنمایید که بعضی دشمن بوده و بعضی نامرد که سربزنگاه پشت‌ آدم را خالی میکنند یا از پشت خنجر میزنند چنانکه اگر توجه بفرمایید از هواپیما تا ستر عورتتان خارجی میباشد نه آنکه محل معاش یک عده مسلمان شیعه ایرانی را تحریم کنید چون از ریختشان خوشتان نمیآید یا « حاج آقا فرموده اند » .

لازم به یادآوری است که اولا موسسه نامبرده خصوصی بوده و اگر گفته شود عشریه میدهد عشریه برای « و الیتامی و المساکین و ابن السبیل » است که این خود نشان میدهد چشم نان خوردن یک عده آدم بدبخت را هم ندارید .
ثانیا بسیاری دیگر از این قبیل هم هست اگر دارای عرضه میباشید بهتر از آن را درست کنید و رقابت اقتصادی بنمایید تا هم رونق مملکت باشد هم چیزی گیر خودتان بیاید تا از راه بدگویی به خلق الله نان نخورید .


ارتباط : صورت تحريم محصولات شركتهاي فرقه هاي صوفي

۲ نظر:

ناشناس گفت...

یا علی

ناشناس گفت...

سلام ودرودبر شما:
اجازه دارم لینکتون کنم؟